Bestellen

Hulp bij het plaatsen van een bestelling

Ons bestelproces bestaat uit 3 duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u uw bestelling heeft bevestigd bij uw bank. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

Selecteer uw producten

  • Met de knop in winkelmandje voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. Hiervoor heeft u de knop "Winkelwagen bijwerken"
  • Met de knop "Plaats bestelling" gaat u naar de pagina om uw gegevens in te voeren.
  • Heeft u zich bedacht? Zet de hoeveelheid op nul, klik op "Winkelwagen bijwerken" en ga naar de pagina waar u naar toe wenst te gaan.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op "Plaats bestelling".

Voer uw gegevens in

  • Vul in het scherm uw adresgegevens in. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.

Kies uw verzendmethode

Kies hier uw gewenste verzendmethode, u kunt kiezen uit:

  • Pakketpost (GRATIS voor bestellingen boven de € 50,00. Anders € 6,95.)

Kies uw betaalmethode

U kunt op de volgende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, de bedragen staan tussen haakjes.

  • iDeal (wordt direct verwerkt) (tip!)
  • Bankoverschrijving (duurt 2-3 werkdagen)
  • Mastercard/VISA (wordt direct verwerkt)
  • Paypal (wordt direct verwerkt)
  • ING Home'Pay (wordt direct verwerkt)
  • KBC/CBC (wordt direct verwerkt)
  • Belfius Pay (wordt direct verwerkt)
  • Bancontact (wordt direct verwerkt)

Bevestig uw bestelling

  • Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop "Afrekenen".
  • Vervolgens kunt u de betaling voltooien bij uw vertrouwde bank