COVID-19 Informatie

 

Beste klant,

 

Vanwege de maatregelen rondom het COVID-19 virus en de toename van het aantal online bestellingen, kan het zijn dat uw pakket de komende tijd met vertraging aankomt. Ook kan het zijn dat een bepaald product tijdelijk niet/niet goed leverbaar is. We proberen de levertijd bij elk product duidelijk aan te geven. Mocht dat bij uw bestelling het geval zijn, zullen we proberen u hier tijdig over te informeren.

 

Wij doen er, samen met onze collega's in het magazijn en collega's van de vervoerders, alles aan om de afhandeling van bestellingen vlot te laten verlopen. Als uw pakket geleverd wordt, zal de bezorger zelf voor ontvangst tekenen bij aflevering. Dit om zo min mogelijk fysiek contact te hebben. De ondertekening zal gebeuren in het bijzijn van u als ontvanger en er zal een gepaste afstand van 1,5 meter aangehouden worden. De retour/zicht termijn is nog altijd 30 dagen. Mocht de situatie daarom vragen, dan zullen wij deze termijnen aanpassen en daarbij de richtlijnen van de overheid en vervoerders volgen. We hopen dat we in deze tijd op uw begrip mogen rekenen. Mochten er verder vragen zijn dan kunt u ons bereiken via ons telefoonnummer of per mail. Mocht u een voicemail achterlaten zullen we ons uiterste best doen om u binnen afzienbare tijd terug te bellen.

 

Meer actuele informatie rondom de bezorging kunt u ook vinden bij onze vervoerders:

 

 

Onze gedachten zijn bij de getroffenen. We brengen hulde aan de toewijding, expertise en het werk van zorgmedewerkers en iedereen die aan het werk is om deze crisis te bezweren. We hopen dat ook u gezond blijft en we u als klant mogen blijven verwelkomen.

 

Met vriendelijke groet,
Team Waterontharderhuis.nl